HelpforDesk - eDoc elektronikus Iktatás

A HelpforDesk Cloud Services kiemelt modulja az eDoc Dokumentum Iktató és Archiváló szoftver.

Elektronikus dokumentum-iktató rendszerünk segítségével biztonságosan tárolhatja scannelt vagy elektronikusan érkező dokumentumait. eDoc rendszerünk támogatja a vonalkódos illetve a QR kódos címkék alapján történő azonosítást és iktatást.

Az iktatási folyamatot úgy terveztük, hogy hatékonyan, kevés lépéssel történjen a dokumentumok archiválása.

  • Készítsen Vonalkódot vagy QR kódot a beépített címke készítő alkalmazással
  • Nyomtassa ki a készu etikett címkéket
  • Scannelje be a felcímkézett dokumentumokat
  • Importálja be az eDoc rendszerbe és adja meg a szükséges meta adatokat
  • Az így archivált dokumentumokat bármikor visszakeresheti

A HelpforDesk eDoc rendszerben:

  • Küldhet értesítést minden iktatott iratról
  • Beállíthatja az iratokhoz tartozó hozzáférési jogosultságokat
  • Nyomonkövetheti a dokumentum útját a beépített tracking rendszerrel

Szolgáltatási csomagunk része a hazai vállalatok támogatása a dokumentum archiválásban és iktatási folyamataikban. Kollégáink távolról vagy akár helyszíni kiszállással is támogathatják digitalizálási folyamataikat és az elektronikus iktatást.

Compgate Helpdesk, HelpforDesk