Szolgáltatásaink

Ismerje meg cégünket.

Szolgáltatásaink
Az Itsupportcenter.co.uk kiemelt helpdesk forgalmazójaként hibajegykezelő rendszert biztosítunk ügyfeleink részére, melyek az alábbiakat tartalmazzák.

Áttekinthető infrastruktúra

Ez a fogalom elengedhetetlen a mindennapi üzemeltetés során, hiszen csak így lehet kialakítani egy folytonos rendszert.

Szabályozott Kialakítás

Legyenek átadható, a folytonosságot biztosító szabályzatai az IT minden területére. Audit, szabályzatok készítése. BCP, DRP, IBSZ, Eljárásrendek.

Dokumentálás Részletesen

Eljárásainkkal segítünk az informatikai folyamatok részletes dokumentálásában és naplózásában. Ismerje meg a helpdesk rendszerek előnyét.

Hibajegykezelés Támogatása

A jól dokumentált informatika alapja a mérhető reakcióidők és szolgáltatási szintek (SLA) kialakításása. Segítségünkkel mindenzt felmérheti, bevezetheti az ügyfelei számára.

Monitorozás egyszerűen

Hisszük, hogy sok esetben a nyílt forráskódú, cégektől független rendszerek sokkal nagyobb előnyt és biztonságot nyújthatnak.

Naplózott Munkavégzés

Helpdesk rendszerünk segítségével külső és belső feladatokat könnyedén tud nyilvántartani, értesítéseket kaphat és napi elszámolást.

Bejáratott technológiák

Ügyfeleinknek kizárólag sokat tesztelt technológiákat ajánlunk, melyek több éve jelen vannak a piacon. A gyakorlati ismeretet részesítjük előnyben.

Rendszerének felmérése

Felmérjük cége informatikai igényeit és segítünk kialakítani az ehhez tartozó hardware és software hátteret.

Áttekinthető, szabályozott dokumentálás, hibajegykezelés, monitorozás, - naplózott, bejáratott rendszerének.